صندوقچه

دوشنبه هر هفته از رادیو اقتصاد موج اف ام فرکانس98 مگاهرتز با شماره تلفن 22652525 و پیامک300003637 از ساعت 05/12 تا 15/13 پاسخگوی پرسش های شما عزیزان در زمینه گردشگری خواهم بود. برای اطلاع از موضوع برنامه هر هفته و مشارکت در آن می توانید به وب سایت رادیو اقتصاد مراجعه فرمایید و با مشارکت در آن در بهبود کیفیت برنامه بنده را یاری نمایید

برنامه گسترش همکاری بین سازمان گردشگری و هتلداران قطری
نویسنده : عماد عزتی خراسانی - ساعت ۱٢:۱٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/٧/٧
 

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جام جهانی 2022 میلادی در کشور قطر این کشور و دست اندرکاران صنعت گردشگری آن سعی در کنترل و برنامه ریزی بسیار دقیقی برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات را در دست اقدام دارند بر همین اساس نشستی بین سازمان گردشگری قطر QTA و 25 هتلدار سرشناس قطری انجام گرفته است.

با توجه به این نشست سازمان گردشگری قطر سعی کرد این هتلداران را به یکدیگر معرفی کند و سعی در برقراری ارتباط بین آنها داشته باشد تا این هتلداران سرشناس قطری بتوانند تجارب و توانایی های خود را در جهت رشد و گسترش صنعت هتلداری در کشور با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

احمد ال نوئیمی AHMAD Al NUAIMI رئیس سازمان گردشگری قطر عنوان کرده هدف از برگزاری این کنفرانس و جلسه در اصل ارتقای سطح کیفیتی هتل های قطر و افزایش تعداد اتاق های آنهاست.

از سوی دیگر وی عنوان می کند این نشست دارای دو بخش عمده بوده که اولین بخش آن در مورد لوازم و تجهیزات صنعت هتلداری بوده و دیگری درباره چگونگی همکاری هتلها با یکدیگر و اطلاع رسانی بین آنهاست.

در همین حال نوئیمی افزود: این برنامه ها شامل هتل های 3 سه تاره به بالای منطقه خواهد شد که البته برای هرکدام از این هتل ها بطور جداگانه برنامه ای درنظر گرفته ایم که با توجه به توانایی های هر گروه به آنها اعلام خواهد شد. همچنین احمد ال نوئیمی اعلام کرده از این پس نشست های مشترک این سازمان و دست اندرکاران صنعت هتلداری به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد و کاملا حرکات و تحرکات تجاری آنها توسط سازمان کنترل خواهد شد و البته امکانات مالی خوبی هم در آینده بسیار نزدیک در اختیار آنها جهت بهسازی و نوسازی امکاناتشان قرار خواهد گرفت.

در پایان وی اعلام کرده این سخت گیری و نظارت صرفا جهت ارایه خدمات هرچه بهتر در شرایط برگزاری مسابقات بین المللی در آینده خواهد بود تا این هتلداران بتوانند توانایی خود را به جهانیان ثابت کنند و در جهت رشد صنعت گردشگری کشور حرکت کنند.

بیزینس تراول – جولای 2010